Nowe funkcjonalności w aplikacji Roszczenia Santander Allianz
Na początku czerwca uruchomiliśmy dla klientów kolejną ścieżkę do zgłaszania szkód. Od teraz również klienci posiadający ubezpieczenie domu lub mieszkania mogą wypełnić zgłoszenie bezpośrednio w naszej aplikacji Roszczenia Santander Allianz. Dla ułatwienia procesu logowania wprowadziliśmy również nową metodę wysyłki kodu – klient może otrzymać kod weryfikacyjny zarówno w wiadomości emailowej jak i w SMS-ie.
Niezależnie od tego, czy szkoda dotyczy nieruchomości, ruchomości, budowli, domku letniskowego czy nawet roślinności ogrodowej, klient wypełnia jeden formularz zgłoszeniowy. W aplikacji Roszczenia Santander Allianz Klient ma możliwość załączenia gotowej dokumentacji lub wywołania aparatu, by zrobić zdjęcia uszkodzeń i innych dokumentów dotyczących zdarzenia (np. rachunek za naprawę).
Nie ma potrzeby wyszukiwania numeru polisy, czy sprawdzania zakresu ubezpieczenia – formularz dynamicznie dostosowuje się do zakresu ubezpieczenia na polisie danego Klienta, aby zgłoszenie było jak najprostsze.