Nowy portal do zgłaszania szkód i roszczeń
Pod koniec stycznia 2023 uruchomiliśmy nowy portal roszczeniowy dla naszych klientów - Roszczenia Santander Allianz. Zapewniamy możliwość zgłoszenia większości zdarzeń ścieżką online z poziomu dowolnego urządzenia z dostępem do internetu. Widok portalu Roszczenia Santander Allianz został dostosowany tak, aby wygodnie zgłosić zdarzenie zarówno przez telefon, tablet czy komputer. Dodatkowo pamiętaliśmy o dostępności aplikacji. Portal pozwala na swobodną nawigację za pomocą klawiatury lub myszki, a także zapewnia wsparcie dla czytników ekranu.
Na portalu Roszczenia Santander Allianz udostępniliśmy zupełnie nowy proces zgłaszania roszczeń z tytułu pobytu w szpitalu. Nasi klienci weryfikują się numerem PESEL i jednorazowym kodem, po czym przechodzą do wypełnienia prostego formularza, w którym prosimy o niezbędne minimum danych oraz dokumentację. Nie ma potrzeby szukania numeru polisy – robimy to za klienta! Wszystkie informacje dotyczące zarejestrowanych roszczeń udostępniamy na ekranie podsumowania oraz w mailu potwierdzającym zgłoszenie.
Dzięki portalowi Roszczenia Santander Allianz, zgłoszenie roszczenia oraz jego obsługa są teraz prostsze i szybsze. Dbamy o klienta nie tylko przy zakupie ubezpieczenia, ale w szczególności w momentach trudnych, gdy potrzebuje naszego wsparcia - jakość obsługi ma dla nas ogromne znaczenie. Głos klienta i jego zadowolenie są dla nas najważniejsze.